42 * 5 cm paketi 50 * 50 * 12 4kg
52 * 5 cm paketi 60 * 60 * 12 5kg
62 * 5 cm paketi 70 * 70 * 12 7kg
1: Satış sonrası servis
1. mağazamızdaki tüm lambalar ve fenerler için 2 yıl garanti: satın alma tarihinden itibaren, ömür boyu maliyet bakım hizmeti (ışık kaynağı hariç) ile normal kullanımda arıza için 2 yıl garanti alabiliriz.Garanti hizmetinin kapsamı, arızalı parçaların onarımı veya değiştirilmesi ile sınırlıdır.
Garanti hizmeti aşağıdaki koşullar altında mevcut değildir:
A. güç kaynağının yanlış kullanılması ve takılmasından kaynaklanan hasar;
B. yanlış kullanım veya yanlış onarım veya modifikasyondan kaynaklanan hasar.
C. Yanlış aksesuarların yanlış veya ihmalkar kullanımından kaynaklanan hasar.
D. diğer kazalardan kaynaklanan hasarlar.
2. Değiştirme veya garantiden kaynaklanan posta ücreti nasıl tanımlanır: kalite sorunu, imzalama ve bize bildirme tarihinden itibaren 48 saat içinde bulunursa, iade posta ücreti satıcı tarafından karşılanacaktır (iade navlun gönderdiğimiz navlundan daha yüksek olmayacaktır); Sorun 48 saat içinde ortaya çıkarsa, iade posta ücreti satıcı tarafından karşılanacaktır (iade navlun gönderdiğimiz navlundan daha yüksek olmayacaktır); sorun 48 saat içinde ortaya çıkarsa, iade posta ücreti satıcı tarafından karşılanacaktır (iade navlun gönderdiğimiz navlundan daha yüksek olmayacaktır). saat, alıcı ve Satıcı sırasıyla iade posta ücretinin %50'sini üstlenecek ve her bir taraf ilgili posta ücretini ödeyecektir
3. Her durumda, geri ödeme gereklidir: navlun iade edilmeyecek ve iade navlun alıcı tarafından karşılanacaktır
4. Malları iade ettiğinizde veya değiştirdiğinizde veya garanti ettiğinizde, lütfen iyi paketlenmiş olduklarından emin olun.Mallar hasar görürse veya dış ambalaj hasar görürse, orijinal değerine göre iade edemez veya değiştiremezsiniz.Lütfen adresinizi, telefon numaranızı ve adınızı kağıda açıkça yazmayı ve birlikte göndermeyi unutmayın
Özel hatırlatma:
1. Lambalar ve fenerler konusunda seçici iseniz ve görünüm konusunda yüksek gereksinimleriniz varsa, lütfen bunları tekrar satın almayı düşünün.Kamera, ışık ve ekranın renk farkı nedeniyle, ürün renginde sıkı gereksinimleriniz varsa, lütfen dikkatlice düşünün.
2. Ekspres / lojistik bağımsız bir üçüncü taraf olduğundan, onu denetleyemeyiz ve yurtiçi ekspres / lojistik şirketlerindeki personelin kalitesi uneven.In ayrıca hava, yol koşulları, araç koşulları ve diğer faktörler nedeniyle mutlu ve zamanında teslimat deneyimini garanti altına almak bizim için çok zor akrabalarımız için.Lütfen anlayın.Biz de ekspres / lojistik kurbanıyız, Onlar için başka seçeneğimiz yok, sorunu çözmek için elimizden gelenin en iyisini yapacağız, lütfen orta ve kötü değerlendirmenin temeli olarak almayın, teşekkür ederim ^ _ ^ 。
3. Sizin için ağ indirimimizin tadını çıkarırken, ürün hasarından veya diğer nedenlerden kaynaklanan zaman gecikmesini ve maliyetini karşılayabiliriz.Ortaya çıkan "tazminat ücreti", "gecikme ücreti", "kurulum ücreti", "işçilik ücreti", "iletişim ücreti", "nakliye ücreti" ve diğerlerini kabul etmiyoruz requirements.In böyle bir durumda, sadece malları iade edebiliriz, lütfen daha fazla anlayın, özellikle Pro'nun acil ihtiyacı sipariş vermeden önce bu faktörleri göz önünde bulundurmalısınız.Metreküp ^
4. Mağazamızın ürünleri herhangi bir zamanda değişebilir.Alıcı, satın alma sırasındaki fiyata göre ödeme yapmalıdır.Alıcı, satın aldıktan sonra ürünlerin fiyatının düştüğü gerekçesiyle mağazamızdan tazminat talep edemez.Alıcı, ürünleri aldıktan sonra 48 saat içinde ödemeyi tamamlamalı ve zamanında bizimle iletişime geçmeli veya mesaj bırakmalıdır.Size siparişinizi göndereceğiz.48 saat içinde zamanında ödeme yapmazsak mağazamızı kapatma hakkımız vardır.Lütfen anlayın
5. Birden fazla ürün satın alırsak, ürünün gerçek ağırlığına ve hacmine göre makul nakliye ücreti alacağız.Örneğin, 1 kg içinde birden fazla ürün için navlunu yalnızca bir kez alıyoruz.Aynı alıcının aynı anda birden fazla ürün satın alması için birden fazla ücret talep etmeyeceğiz
6. Tekrar hatırlatın: malların hasar görüp görmediğini, eksik olup olmadığını kontrol etmek için lütfen alıcı imzalamadan önce ekspres veya paketi açın; Satıcı hasar riskini, eksik olup olmadığını üstlenecektir; alıcı teslimat riskini üstlenecektir (alıcı mallar için imzalamadan önce); Satıcı, malların hasar görüp görmediğini, eksik olup olmadığını kontrol etmeyecektir. yukarıdaki risklerden sorumlu olmak, eğer satıcı önce malları imzalar ve ardından paketi kontrol etmek için açarsa, alıcı taşıyıcının yerinde denetlemesini ve paketi muayene için açmasını ister; Herhangi bir tutarsızlık olması durumunda, alıcı satıcıyla zamanında iletişime geçmeli, malları kontrol etmek için paketi açmalıdır; Herhangi bir tutarsızlık olması durumunda, alıcı, malları kontrol etmek için paketi açmalıdır; herhangi bir tutarsızlık olması durumunda, alıcı, malları kontrol etmek için paketi açmalıdır; herhangi bir tutarsızlık olması durumunda, alıcı, malları kontrol etmek için paketi açmalıdır; herhangi bir tutarsızlık olması durumunda, alıcı, malları kontrol etmek için paketi açmalıdır; makbuz ve taşıyıcıdan onay için imzalamasını isteyin.
İş ipuçları
Mağazamızda satılan tüm hazineler sevkiyatın en düşük fiyatındadır.Lütfen elini yukarıda tut."Önce itibar satmak, sonra ürün satmak" iş felsefesi doğrultusunda, lütfen hazinelerin fotoğraflarını çektikten sonra işlemi bilinçli olarak yerine getirin.